Spännande saker som händer:

Imorrn ska jag, Santos och Lina till Max. Dom öppnar i Arninge. Har även gjort ett event för det här, så himla sjukt, men vad gör man inte när man har långtråkigt och är sjuk i huvudet? Har även hunnit skicka ut flera mejl angående vad man ska äta mm. Har även listat mina tre drömdejter till max-öppningen vilka blev:
1. Naken Janne
2. Behrang
3. Mats telvén (gammal lärare)

Jag är sååå rolig alltså. Get a life!

Annat roligt att se framemot: Kräftskivan på Fredag och även Sarah B´s och min städning hela fredagen (lyxigt att va ledig bara). Vi ska pynte och ha oss och åka till ÖB. Plus att vi ska ta ett dopp i skavlöten :)
Och på Torsdagkväll ska vi titta på Pearl Harbour.

Kommentarer
Postat av: malin

får inte jag följa med till max?

2010-08-31 @ 22:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback