Jaha

Här sitter jag och gör typ ingenting fastän jag har massor i mitt huvud som borde göras. Eftersom jag har lite saker som måste fixas så skriver jag en lista:
1. Gå in på eniro och ta reda på hur många det finns i sverige som heter Plan i efternamn. Har ju som sagt en dröm om att mina barn ska heta Sture och Karla och sen Plan i efternamn.
2. Skriva klart mitt CV för att kunna lämna in på diverse ställen, b.la en del trevliga bordeller.
3. Jogga spåret och äta några blåbär.
4. Googla blåbär och ta reda på vilket sätt det är hälsosamt och vilken del av mig som kommer må skitbra.
5. Duscha, tvätta håret och eventuellt borsta håret.
6. Åka in till stan och leka med Jo, Mallan, Sassa. Träffen igår blev tyvärr inställd men istället så bakade Mallan och jag kanelbullar och sen hjälpte jag nisse att måla en fjärdedel av hans hallvägg. Jullan kom även förbi vilket var kjamgott och vi gick över till hennes lägenhet som är helt wonderful! Tack till Julias mamma som sytt fina kuddar i Manhattan-tyget av Josef Frank!


Kommentarer
Postat av: sara

hihihi. love you


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback