Irriterande:

*Min ipod-sladd är glömd på Åland.
*Min mobil fungerar ej, ser ingenting på skärmen så har ingen aning om vem som ringer eller sms:ar. Det var två år sedan den fungerade korrekt.
*Det är sol ute och jag måste gå på lektion i 3 timmar!
*Jag är inte ett dugg brun längre. Hello spöket-LO-ban!

Inte irriterande:
*Jag ska träffa Malin, Josse, Sassa i stan efter min lektion. Så många älsklingar på en och samma gång!
*Har fått nya träskor av mamma som är supersköna och asafina.
Traskor_Sara_
*Det börjar bli dags för kräftskivor. Är dock antagligen inte bjuden på en endaste så det kommer på irriterande-listan.

Den här helgen har jag inte gjort något galet, brukar jag i försig aldrig göra men ändå. I fredags var jag inne i stan för att titta på en vacker stad i solnedgång och väldigt många husbåtar. Det är min dröm att bo på en husbåt nämligen!
I lördags hade jag först tänkt mig att dra till CP´s land men hon kunde inte så istället drog vi till Nisses land vilket var helt sjukligt nice eftersom det var helt spegelblankt, 23 grader i vattnet och stekande sol. Gillar!
Nu längtar jag bara som en freaking galning till nästa sommar, är dags att börja göra det nu när sommaren är slut :( Skulle göra allt för att få ha en sommardag till på Åland och bara bada och typ dö av lycka. Har inte ens badat tillräckligt i år! när man är vid havet hela tiden blir man så bortskämd och så är det först när man kommer hem och inte kan bada som man vill bada. Men ska inte klaga för mycket nu...
Nu ska jag strax på en lektion i webbdesign och efter det ska jag träffa mallan, Jo och Sassa sandahl. Saknar Mallan väldigt mycket eftersom hon varit borta hela helgen! Saknar henne mer då än när hon är i oslo i tre år.
Ska även titta på en lägenhet i stan. Kan verkligen inte bestämma mig om jag ska bo i täby eller i stan?! Gillar ju skog och lantliga omgivningar så stan kanske inte riktigt passar men ändå så måste man ju röra sig lite, man kan ju inte bo i täby kbyn hela livet, så skulle jag nog bli en bitterfitta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback