Igår

hade jag det helt fucking wonderful på Sarahs och min lilla ridtur. Hästarna som står på Vallatorp var ovanligt välryktade och glänste om möjligt ännu mer när vi satt upp då både Sarahs och min proffsighet förvandlar även jordens mesta lodishäst till en världsstjärna. Dom här hästarna är till min stora glädje fina tävlingshästar på samma gång som dom också är dom ultimata skogshästarna. Vi var ute i typ två timmar, red igenom skogen vid efraemsberg, till swartlings/löttinge där vi red runt på en stubåker och sedan in på världens mesta och bästa ridväg som sträcker sig från löttinge till typ täby kbyn. Full galopp bara :) Enda problem när man rider så vilt är att man också fnittrar jättemycket för att det är så kul och för att man ser sarahs hår fladdra i vinden och känner sig som en 10-årig hästälskare som precis är med om det bästa i hela världen: galopperandes på sin älsklingsponny!
Nu ska jag ut och jogga och gå förbi mitt bästa svampställe. Sen ska jag in till stan och gosa med mina vänner. Och dricka vin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback