I am bored

Gick upp halvsju imorse och har redan hunnit med att räkna matte, hänga framför datorn tills allt det roliga tog slut, gått ut och gått lite, duschat, kollat på våra bästa år och ätit lunch. Och klockan är tolv!
Nu ska jag nog åka in till stan och meata upp Fruttan om idiottjejen nr kan svara!!?? Annars hänger jag kanske runt lite själv, me and my boobs som förövrigt är väldigt snygga. Skulle dö om jag var en man. Utan bröst liksom!?
Annars känner jag mest för att hetsäta upp alla bullpåsar som ligger i frysen efter mitt and malibus bak häromdagen. Varför jobbar Mallan förresten? My BFF
Älskar förresten Sara Sandahl för hon planerar för fullt inför Uddaferrivalen!!!! JIPPIE!!!
För er som inte vet vad uddaferrivalen är kommer här en kort beskrivning:
Uddaferrivalen är en musikalisk form utav tillställning slash soft place att hänga på. Flera teasers kommer ske i sommar tills den stora ferrivalen sker i augusti. Bandsläpp sker varanan vecka och köttiga korvar kommer att grillas. Om du inte gillar musik så kom för att se världens vitaste man i badbyxor!

beskrivning hämtad från uddaferrivalens egna fangroup, kika gärna in:

http://www.facebook.com/group.php?gid=2358569098&v=wall&ref=ts

Egentligen är det nog bättre att beskriva uddaferrivalen med lite bilder:








Uddaferrivalen håller alltså till på Sarre S landställe mittemellan åkersberga, vtuna, täby. Helt underbart och snart är det alltså dags igen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback