Dagens fynd

eller typ hela årets fynd:



Den här stolen inhandlade jag idag av en kille (snygg enligt både mig och malin) för ynka 38,50. Den är 150 år gammal och skitsnygg! Fast färgen är ju inte 150 år gammal men den är lite charmigt sliten i allafall. Känner mig lycklig! Nu ska jag bara placera den i ett stort luftigt rum, i ett hörn med en hög med böcker på. Ska bara hitta det stora luftiga rummet först, ska helst va en sal.

Fler möbler jag funderar på att köpa på blocket:

Tänkte typ måla den här vit i lite shabby chic-stil och byta lite handtag och sånt och efter det har jag ingen aning om vad jag ska göra med den. Får kanske låta bli att köpa.

Klicka för att se nästa bild
Den här soffan är jag otroligt förtjust i! Har skapat någon slags kärlek till såna här. Ska ställa den i ett stort ljust rum med massa böcker. Dock bor jag fortfarande hemma, i flickrummet med gosedjur och spicegirls-affischer. Får kanske bli en senare investering, när jag har biljardbord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback