boyyen.blogg.se

När jag ändå länkade till min förra blogg så var jag ju tvungen att läsa lite också vilket är lika med att jag kommit fram till att den är så himla mycket skönare än den här bloggen. Helt fantastiskt soft!! Det låter ju som att jag skulle vart skönast i världen (stämmer tyvärr ej). Beskrivning av mig själv från bloggen:
jag är för bra, en härlig tjej helt enkelt. Det som är härligt med mig är att mina största intressen är att ligga i min säng och kolla på tv och att äta. Låter kul?

Andra softa inlägg från bloggen, läs om du orkar:

Sen drog Jempen och jag tills stinsen och shoppa loss. Köpte 2 skivor, Idol 2004 och lilla melodifestivalen 2003, med kareokee version!!!!!!!!!! FATTA LIKSOM ATT HALLO DEN KOSTADE 19,50!! Sjukt jävla fucking bra. ska lyssna på den nu.

Gud vilken härlig donken-dejt igår, vissa människor är ¨så bra, tex malin som får mig att inse att jag är dålig på att rida, aldrig kommer lyckas mm. Det känns skönt att ha en ärlig vän. Elin K är den som har fått mig att inse att jag borde sluta rida, egentligen fattar inte jag heller vad som är så kul med horses. Jag är ju inte ens horselover. Så bestämt är att jag slutar rida och kommer istället ägna mig åt att dricka sprit. Hela dagarna. Man börjar på morgonen innan skolan och fortsätter sedan hela natten och sedan börjar allt om igen. Jag har startat mitt nya liv, sitter framför datorn och dricker rödvin. En hel flaska är redan slut. See yah


förstår inte varför min blogg är så opoppis, inte ens mina egna vänner orkar läsa. Men skit samma, har i allafall hamnat i en liten svacka, min alldelles för najsa personlighet har förvandlats till en typ fjortis-sara-holmsten personlighet. oh my god! men är på g med att ändra det.
Snart kommer my new horse, en äkta Killerbitch. En härlig grej är att min mamma sagt till Jempa att jag inte är så intresserad av hästar så det är ju tur att jag får en sån fin häst. hahahahahahahahahahaaaa faktiskt så gillar jag hästar, även om ingen tror på det. JAG ÄR HORSELOVER jag lovar! Gillar ju hästar bara man slipper borsta, rida eller överhuvudtaget spendera nån slags tid med dom vilda djuren. Det enda som är ok är väl mockningen då. Förresten ta allt jag säger seriöst, ljuger aldrig. Ska tydligen dras med till danmark på Tisdag för att inhandla billig sprit och sen på lördag ska jag sälja korv till fulla 50-åringar. Jag kommer så klart kicka as på att sälja korv!! Min övertalningsförmåga är superduper bäst. Lovar! Men

Så här några år i efterhand kan jag berätta att jag verkligen kickade as på att sälja korv. Lyckades lura av dom flesta 50-åringarna pengar. Gjorde även en ganska hemsk sak som jag inte vågar ta upp. Men Jempa minns nog den däckade mannen som låg i en skogsdunge???.....


Måste gitta nu = ska på matte! C oooooooh

Kommentarer
Postat av: sara s

höhöhöhö

Postat av: Jempa

Yes, I remember!

2010-08-19 @ 22:17:07
Postat av: Jempa

Yes, I remember!

2010-08-19 @ 22:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback