Två saker jag fick reda på genom Aftonbladet

Som vi alla vet är aftonbladet en väldigt bra och seriös tidning. Idag fann jag två väldigt intressanta tidningsartiklar i tidningen, först och främst så läste jag, och såg en bild, att Wentworth Miller "Michael Scofield" från Prison break har blivit lönfet och låtit håret växa


Jag som var så sjukt kär i Michael Scofield och nu är han fet buhuhu :( Uppbrottet har tagit honom hårdare än mig i allafall!


Btw så har jag en tendens att bli kär i "seriefigurer", ska nog lista alla männen jag älskat nån dag.

Den andra nyheten slog ner stort: Jimmy Jansson och Sandra Dahlberg har gjort slut!!!!

Herregud vilken chock och tänk på alla stackars fem factory-älskare!!!
Hur länge sen var det fame factory gick egentligen? Kul att det fortfarande är aktuellt att skriva om dom som var med....

Gillar även aftonbladets löpsedlar. Häromdan stod det: "så visar hon sina känslor" och sen två bilder på prinsessan Madeleine i samband med uppbrottet slash inget giftermål med Jonas. Två bilder där hon röker.

Herregud liksom bruden måste vara helt förstörd!!! RÖKA LIKSOM!!!! CIGARETTER!!!!!!!!! OH MY GOD!!
Hela sveriges befolkning förstår ju direkt hur allvarligt det är när man ser att hon röker. Hon måste vara helt fucking förstörd, i uppror liksom! Kanske måste läggas in på psyket t.om?

Hon har ett par rejäla rattar i allafall:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback