Sommar

Våran tripp runt rösjön blev istället en liten visit i Waxholm för bilen behövde köras lite längre efter verkstaden, komma i form liksom. Så först svängde vi förbi Bogesund och tittade på fina hus



Och såg Ingmar Stenmark. Jag blev pirrig och nervös oooooh
Vattnet såg helt fucking wonderful ut så vi doppade fötterna lite. Var lite kallt men så här års brukar badandet egentligen redan vara igång för min del. Är trögstartad i år.







Sen hittade jag mitt drömhus. Har alltid drömt om att bo i en gammal sjöbod som Sören (i Skärgårdsdoktorn) för då har man så nära till vattnet som är möjligt. Åååååhh <3 Vem vill bo i stan när man kan bo vid vattnet liksom??

Och här är Sarahs hus. Mitt är finare.

Avslutade med obligatorisk glass på kajen. Fast Magnum Gold smakade skit (därav minen)

Jag älskar skärgården, har alltid gjort det och har hela mitt liv blivit lycklig av havet.
Sarah och jag tänkte åka Waxholmsbåt på Söndag för att njuta lite extra av livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback