nej men oj

Har kommit på att jag har asbajsa mycket att göra! Jag läser ju verkligen 150 %, trodde jag ljög när jag skrev det här förrut hehehe. Just nu ser det lite tight ut att hinna med allt men med en positiv inställning löser sig det mesta! Så ja jag känner hur det riktigt flödar med positiv energi inom mig :)
Har dessutom lagt upp en ny strategi som är tvärtemot min vanliga: Nu börjar jag med det som är tråkigast och svårast och sparar det inte till sist. Snart kommer jag alltså kunna se lite ljus i tunneln!
Roliga planer inför imorrn:
Jobba vidare med en sjukt tråkig uppgift i personlig försäljning. Den måste vara på typ 4 A4 vilket låter stört jobbigt. Vid tolv ska Sarah B och jag ut på en lång vandring, start Angarn, slutstation Täby kbyn. Sen ska jag plugga hela hela kvällen. SÅÅÅÅ KUL

Men jag borde inte klaga, är ju så sjukt lyxigt att inte jobba och att kunna gå ut och vandra mitt på dagen. Måste nog ha ryggsäck med mig så jag kan lägga min matsäck där. Nördigt värre :)

Nej men något annat som verkligen inte gynnar mitt skolarbete är att jag sitter här och babblar så morsning korsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback