klockan är typ sju

och jag kan inte sova för jag har så sjukt himla ont i ryggen. Blir så om man ligger ner för mycket men vad ska jag göra? Kunde ju knappt halvsitta i soffan igår då det gjorde för ont.
Idag ska Sarah B titta förbi och vi ska ha filmdag wiiiie :D Måste ju bli lite road när jag har det så här hårt.
Hon ska träna först på mitt älskade gym.. Vill också träna! Jag längtar så mycket efter att få komma igång igen, men får inte vara fysisk aktiv på 3-6 veckor. Men jag ska nog börja gå ut och promenera innan så jag inte blir superfet. Det kan bli en bra vana för sen när jag får börja träna igen så ska jag varje morgon gå ut på en typ 45 minuters runda. Att gå är aldrig fel! Jag mår dåligt när jag är oaktiv.
Ska nog börja cykla till gymmet också för lite extra motion.
Men nu återstår ännu en dag av slapphet *snark* Men jag har faktiskt lite jag behöver plugga. Kan bli svårt faktiskt. Borde man inte kunna få slippa om man visar sjukintyg?
Lär missa högskoleprovet imorrn också vilket suger lite för jag hade sett framemot det...

Nu är jag hungrig som en varg!!!!!!!!!!!!!!

PS. Om någon är intresserad av hur operationen gick till kan jag berätta att dom först skar bort bröstvårtan, skar som ett T neråt och in under bysten och sen så tog dom bort överflödig hud och sydde dit bröstvårtan igen fast typ högre upp och lite mindre. DS.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback