Hej

har absolut inget roligt att rapportera om dagen för det har inte hänt särskilt mycket. Gick upp, åt en äggmacka, räknade två tal matte, åt lunch, gick på en lägenhetsvisning och sen ville jag samla några vänner för att äta våfflor slash spela alfapet. Intresset verkade minimalt. Varför vill folk jämt bara tråka ihjäl sig? Alfapet är ju meningen med livet!!
Åkte i allafall en sväng till Rusta och Beckers och fick tag på lite tapetbitar som jag ska använda till en jätteful byrå jag gör om. Sen räknade jag tre mattetal till och nu ligger jag här och känner att dagens humör verkligen varit lite dåligt. Inte tjurigt eller grinigt utan bara lite sorgset liksom, plötsligt kunde jag inte komma på en enda sak som var kul att göra. Förrutom att spela alfapet då!!
Men trots att våffelbrunch-eventet gick uruselt så satsar LoEvent vidare, någon gång måste ju folk vara sugna på att göra något kul!
Och jag ska lägga mig i soffan och titta på film. Tror det får bli nån av dessa tre favoriter:



Väldigt tufft val men tror det blir superbad. What to say liksom, tror det räcker med en bild:



Ja nu finns det i allafall två tjejer till där ute som är lite "våta" när jag pratar om filmen. Det är nämligen inte bara min pojkvän McLovin som är med utan även Mallans och Mullans.

Våra tre älskade män:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback