boooorring

Är verkligen uttråkad av att ligga här i min säng. Har redan läst typ 200 tidningar, 3 böcker och surfat runt massvis. Vad ska jag göra nu då? Flytta mig till soffan i tv-rummet och kolla på film? Eller köra på ett mer radikalt miljöombyte och lägga mig nere i vardagsrummet?
Som tur är kommer Sabbe snart hit för en filmdag. Vi ska först titta på min favvofilm Sweet Home Alabama tror jag

Hon har med sig godis också!

Andra saker man kan roa sig med:
Se gamla OC-avsnitt eller alternativt bara youtuba Seth och Summer-scener.

Eller Blair och Chuck-scener kanske? Gillar kärlek på film hehe *nördig*


Förresten så var dr Nils förbi och sa hej. Han är en väldigt upptagen man så här innan högskoleprovet. Har varit det i flera veckor faktiskt men hoppas på att få se mer av honom sen när högskoleprovet väl är över. Annars får jag ta plan B och leta upp nån olje-shejk och bli bortgift med.

Jag i mitt framtida liv som oljeshejk-fru (till höger alltså!) Kvinnan till vänster är en helt oanständig väninna till mig från Sverige (pappan är dock grek) som inte har några hämningar och "horar" sig mitt på dan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback