Angående gårdagens fundering

Har tagit hjälp av experter på Bukefalos, världens bästa sida. Genren som min fråga hamnade i heter liksom Islandshästgnägg. Hur underbart är inte det? Borde hänga på buke 24/7. Skaffade i allafall ett användarnamn för att kunna ställa min fråga, Mallans och mina tidigare: Liten_polen och Andy08 blev ju avstängda för länge länge sen (Fy f*n vad kul Mallan och jag har haft när vi har suttit där och drivit med folk, hästtjejer är väldigt lättprovocerade hehe). Mitt nya nick är Nasse55, gillar det skarpt!
Svarat är i allafall att islandshästar kan bocka!
Men dom som hänger islandshästgnägg verkar redan ha blivit lite provocerade och uppretade av min fråga, trots att det var en riktig fråga!
Fick det här svaret av någon:

NEJ, såklart INTE, de har en fysisk motsättning mot allt alla andra raser.
Dom kan inte hoppa över hinder, galoppera eller stå uppstallade inomhus heller...
Dom kan bara äta gräs som är beströdd med aska direkt från vulkanen på Island, de lyssnar bara om man talar isländska med dom och om man inte har en stickad islandströja på sig så lägger dom sig ner.....

Andra trodde att jag var något slags "troll". Typ nån som driver med dom antar jag.

Ursäkta min okunskap liksom!!

nej nu måste jag in på buke och skriva sjuka grejer, minns att Mallan och jag hade väldigt kul i en tråd där vi skrev att man i polen använder elektriska spön till hingstar och Malin brukade även skriva i en tråd som handlade om hur det går för ens 03:or (alltså hästar som var typ 2 år då). Hennes 2-åring "Lasagne" hade börjat hoppa banor och sånt. Hehehehehe asg. Väldigt kul för alla som vet att hästar vanligtvis rids in i 3-års åldern. Många upprörda hästälskare hörde av sig...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback