100 kronor fattigare

på majblommor!
När mamma och jag var i Täby c tidigare så dök plötsligt två små pojkar upp. Mina underbara "barn" från skolan, IKLÄDDA SCOUTDRÄKTER! Herre min skapare, som om jag inte varit nog knäsvag för dom tidigare?! Till saken hör att detta verkligenverkligen är bland mina favoritisar. Det hela slutade alltså med att jag köpte majblommor för 100 spänn, kan nog sålla detta till välgörenhetsgrejerna. Fast det var lite "godis" för själen också, var nämligen aldelles varm i kroppen och hjärtat en lång stund efteråt. Tror dessutom att dom tyckte jag var extra schyst och det är ju aldrig fel att bli extra omtyckt hehe. Längtar lite efter att jobba nu!

Så här ser majblomman ut i år:


Har 10 stycken till övers om någon vill ha...


Kommentarer
Postat av: lisa

jaa jätte gärna

2010-04-13 @ 20:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback