Söndag

Mullan tycker jag ska uppdatera lite oftare, typ ha med dagens klädsel. Eller lite modetips. Känns som något Losifer skulle kunna syssla med ja.. Till skillnad från Sara S Sandahl som modebloggade i smyg kan jag faktiskt tänka mig att stå för min kärlek till modebloggning!


Förresten var jag och CP på coop i Fredagskväll. Det är ju öppet till 22.00 så det blev en fin kvällsshopping. Kändes lite Tyskland över det hela förrutom att det i Tysklands gigantiska varuhus finna lite mer spännande saker och en himla massa billig sprit *jippie*! Kollade i allafall på babyskor och sånt för Tilda, CP bff (näst efter mig?) ska få baby. Vi kom båda fram till att det var lite galet för allt var så sött och man fick typ moderskänslor. För att dämpa babysug har jag en bra taktik som jag lärde ut till Catta: Man tänker helt enkelt på babypenisar vilket jag ser som ganska avskräckande. INTE GULLIGA!
En annan bra idé är att skriva ut en bild, typ den här:

Och sen sätter man den i plånboken och varje gång man vill skaffa barn så tar man upp plånboken, tittar på bilden och tänker: här är mitt barn. Och sen vill man ju inte skaffa barn :)

Det går ju inte att gå runt och tro att man kommer få typ en Gwen Stefani JR



eller Salma Hayek Junior



för då kommer man ju odla ungar titt som tätt. Både dyrt och tidskrävande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback