smärta

mitt finger dunkar lite, känner hur otroligt djupt såret faktiskt är. Ska trösta mig med att åka hem till Cp och dricka ett glas cola. Tidigare idag plockade hon upp mig hemma så åkte vi hem till henne, lämnade en hund och sen var ju tanken att jag skulle ha en pratstund med Per B (pappa) men han och frugan skulle ut på krogen. Umgicks istället med Cricke (brorsa). Sen så meatade vi Jobe och åt middag och snackade gamla hästtider. Vilken ponnylover/tönt man varit alltså hehe.

Men min favorit all time är ändå Munken:



Och här är min drömhäst nummer 1 Killerbitch Catja med sina fina långa bakben <3



Sov gott!


Kommentarer
Postat av: mullan

kan du inte uppdatera lite oftare?? mer dagens!

2009-09-13 @ 16:18:58
Postat av: mullan

alltså dagens outfit. gärna modetips, inspiration och nöjesliv :)

2009-09-13 @ 16:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback