Lite utanför

Mallan och Sarre ska liksom till skåne idag, för att Sara ska ragga ridkillar och så ska dom ut i kstad dessutom! Lite ledsen är man ju. Tänk om dom får syn på Acke liksom då vill man ju bara dö av avundsjuka och Sarre kommer säkert få dra huuur mycket hon vill i Ackes lösa skinn (han har nämligen vägt ca 120 och nu är han pinnsmal med uttänjd hud). Börjar tro att det är en komplott, först missar jag Sassas upphetsade hångel med en bög och nu ska jag missa hennes hångel med ridkillar. Suck! Vill hon ge igen för den gången jag råkade utelämna henne från min blogg i nåt inlägg om mina vänner?? Efter det vägrade hon svara på mina facebook-inlägg hela hennes tid i australien. Tycker jag fått sona mitt brott redan. Tycker det var rätt av Crille att gå utklädd till Sara Sandahl på studentskivan med temat ond makt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback