hallojsan

Idag kom jag först fram till att ingen ringt mig och då kändes livet förstås lite halvjobbigt. Kunde ha legat död hela dagen alltså utan att någon ens tänkte ppå mig.. Allt kändes väldigt mörkt, punkigt och jag kom att tänka på en dikt en tjej som gick med oss i Vallentuna Friskola skrev. Den gick nåt sånt här: svart vitt svart vitt svart vitt svart vitt osv. Minns att Mallan och jag fnittrade rätt mycket :) 
Kanske att man skulle byta kön och se om man blev mer populär som man? Jag kommer i så fall heta Leify. Sjukt snuskigt namn!
Nu har jag dock kommit fram till att en del vänner faktiskt har försökt få tag i mig TACK! tyvärr hade jag mobilen otillgänglig på jobbet och sen värkte mitt huvud något fruktansvärt så jag har ej orkat prata. Call me again imorrn?!?! Och tack Crille Rådman min älskade vän (manlig) för att du ville äta pizza med mig. Tyvärr är jag allergisk så det blev inget. Kram


Kommentarer
Postat av: mullan

suck loser du kanske ska se till att vi är i oslo när du väl hälsar på??? guuud jag blir både upprörd och förbannad


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback