Håll i hatten!!!!

Ska anordna en liten tävling så jag vill att ni läsare håller utkik här och samtidigt förbereder ni er både mentalt och sportsligt. Priset är mycket fint (fick idén från Melina Em).

Abropå idéer så satt jag tidigare idag och tänkte på vad jag skulle bli. Jag har ju mest fått höra att jag borde bli journalist vilket såklart glädjer mig och sen får jag även (tyvärr) ofta höra att jag borde bli lärare eller i allafall jobba med barn. Suck. Min mor tjatar hela tiden om lärare eller barnsjuksköterska *spya* Är alldeles för begåvad för att ge folk sprutor i baken! Fast läkare kanske för jag är ju ändå väldigt intresserad av sjukvård, medicin mm (följer både cityakuten och greys anatomy).
En vacker dag sa Bjärt att jag skulle passa som radiopratare och ljuv musik uppstod. Inte mellan mig och bjärt (spelades redan tillräckligt med romantiska toner mellan oss) utan mellan mig och mitt yrke som radiopratare :)
Programledare skulle jag också kunna bli då ju. För att återgå till det här med idéer så såg jag framför mig hur man ordnar ett program med massa morsor, typ min och alla mina vänners mammors, som då ska bilda ett fotbollslag typ som FC Z. Ser framför mig hur Humla, Kärran Spong, Lillgun och min egen mor spelar matcher och lirar boll. Får skaffa en riktigt bra tränare bara så kan dom gå långt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback