haallåååå där godmorgon

gårdagskvällen var väldigt sinnesjukt konstig, galen, helcrazy motherfucking insane! Började med att jag var med Santos, Mallan och Maria på förkrök med diverse bögar, storbystade kvinnor och norska bloggare med rakat huvud. Ett stort plus med förkröket var att man fick sitta i brassestolar! väldigt semesterlikt!
Sen drog jag i mina röda höga skor som gör ont att gå i till tricken för att meata Mullan och Sarre och gå på snowboardfest. Hållplatsen där jag skulle av kom dock aldrig så efter typ 30 minuter klev jag av, tittade mig runt och det jag såg, mörka män och nedklottrade betongväggar, fick mig att inse att jag var i det norska gettot. Ringde Mullan i panik och sen satte jag mig och pissade en stor flod med piss och sen roade jag mig med att titta på när alla mörka män var tvungna att gå i pisset. hehe. När tricken väl kom var den full med ännu mer mörka män och turkiska flycktingar (inget ont menat). Vagnen var även fylld med rök eftersom alla rökte ombord. Två män från utlandet tog mig på rumpan hela resan och när dom gick av sa den ena att jag var jättesnygg. Blev lycklig. Då plötsligt bjöd dom med mig på fest och jag ringde dit mullan så vi fyra gick till gettofesten och allt var galet och sen blev det bråk och vi misstänkte att pistoler och tunga vapen skulle dyka upp vilken minut som helst så Mullan och jag bestämde oss för att gå. I trappuppgången blev det ännu mer bråk och mullan hamnade i klistret och en man tog nästan stryptag på henne. Den mörka mannen som tog stryptag sa med läskig stämma:
-Du ska tjäna massa pengar åt mig så det här är rätt åt dig!
Fattade ingenting men vi kom undan i allafall. Frankie vill att jag ska skriva att hon också var med och att en man stoppade in sin snopp i hennes mun och två fingrar i näsan så hon inte kunde andas. Men Fruttan var inte med tyvärr...
Sen drog vi vidare mot ridfesten men hittade inte riktigt rätt men dock såg vi en man som hade kunnat vara ridman. Mullan ville hångla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback