drömmar

Har drömt hela dagen om att bada badkar. Mår verkligen psykiskt och fysiskt dåligt utan badkar (vi bygger om så det försvann). Hela mitt liv har jag badat varje dag så förstå nu vilken plåga detta är för stackars mig! Och inte nog med det nu måste jag även dela dusch med andra familjemedlemmar och det medför en hel del lidande ska jag tala om! Som häromdagen när jag insåg att min pappa använt upp mitt godisdoftande fem myror är fler än fyra elefanter-schampo



Till råga på allt så märkte han inte ens att det doftade godis. Snacka om slöseri på godisdoft! Kan dock aldrig vara arg på min far och så fyllde han ju år i går fast det hade han glömt bort.
Kan också förtälja er alla att anledningen till att jag duschade var för att jag ska åka på bilbesiktning imorrn och pappa tyckte att chansen att bilen skulle gå igenom skulle öka iallafall lite granna om jag åkte och snackade lite med gubbarna på besiktningen. Tror ändå att chanserna är minimala men funderar på högklackat.

Kommentarer
Postat av: mats

hej lotten, pappa här. jag märker nu att jag doftar godis.

2009-10-30 @ 15:57:47
Postat av: robin ingvarsson

hej, hälsa sara ;)

2009-10-30 @ 16:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback