Ändrade planer!

Har kommit på att jag behöver göra en del ändringar till min begravning. Kommer kanske helt enkelt bli så att jag byter tema helt från lejonkungen till skolavslutning. Var ju bästa stunden på hela året när man stod där i kyrkan i fina kläder och sjöng den blomstertid mm. Jag har dock alltid gillat änglamark bäst så den är given på min begge. Kan dock bli jobbigt med avslutningstemat om man skulle råka avlida mitt i vintern. Gillar annars synen där jag ligger i en kista med massa finkläda barn som sjunger sånger och sen är alla gästerna föräldrar i det här trevliga rollspelet. Prästen är utklädd till fröken såklart :) Måste fundera en del på det här. Hoppas jag har lång tid på mig!! Ett annat alternativ för att få med mina favoritlåtar är att spela dom på bröllop. I så fall blir det nog så här:

Bröllop 1 : Änglamark

Bröllop 2: I roslagens famn  
http://www.youtube.com/watch?v=sq7BMAx4NHw

Bröllop 3: Möte i monsun  http://www.youtube.com/watch?v=zHHFz-ZwDNA

Ja sen kan man lägga till fler bröllop om det dyker upp fler låtar man vill ha med. Ett tips är dock att snabba på lite mellan männen så att man hinner med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback