rolig kväll

just idag är jag förrutom förkyld väldigt ansträngd av huvudvärk. Tror förkylningen är lite mitt eget fel för jag var med om en liten galen grej i lördags som kan leda till förkylning. Var i allafall så här spännande att jag först var hemma hos Josse (tyvärr hann jag inte umgås så mycket med henne), sen var cattap och jag hemma hos crille rådman som tyvärr inte var hemma så vi fick tillbringa lite tid med att rota runt i rabatterna nedanför hans hus efter lite vin som vi blivit lovade. Sedan förkrökade vi hemma hos Makkan med en himla massa 89:or. Med var också Gurra Hedman och jag minns att vi kan ha pratat mycket om Malin S. Trevligt i så fall!
Efter tegelrundan, som tyvärr är luddig, så inträffade det här galna. När jag kommer hem till mig med taxi så bestämmer jag mig plötsligt, klockan 3 på natten, att jag ska ta niwis väska och lämna den hemma hos honom eftersom han var så jobbig och då slapp jag se honom dagen efter när han skulle hämta den tänkte jag. Jag tar då min cykel och cyklar rakt igenom skogen. Det var bäcksvart, väldigt vingligt, otroligt mycket träd och rötter ivägen på stigen och såklart också väldigt blött på marken där jag låg större delen av tiden... Lämnade i allafall väskan vid brevlådan och skulle cykla vidare på efterfest hemma hos Makkan men då meatade jag plötsligt niwi i skogen! Sen vart jag kanske lite arg eller bara galen för jag tog plötsligt av mig nästan alla mina kläder och skor och började gå hem barfota. Och innan detta hade jag hunnit lägga mig raklång mitt i vägen när en bil var på väg. Nära döden upplevelse alltså! Blev räddad av Herr Nils, tack! Två gånger förresten för sen orkade jag inte gå hela vägen hem så jag satte mig ner och höll på att frysa ihjäl och då blev jag medtvingad till hans gård med vilda djur. Kändes nästan som att leva i typ Salem. Önskar att jag hade haft nåt litet chip i mig som styrde mig till att göra detta och att nisses elaka och hitills okända tvillingbror klev in i bilden där ute i skogen och att jag sen helt plötsligt började göra galna karatesvingar och volter och sånt som Sami kan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback