Ny favoritblogg

Har försökt utöka mitt bloggläsande lite, mest eftersom jag gör absolut noll hela dagarna. Idag har jag tex. bara ätit en macka, spelat the sims och läst bloggar. Dom bloggar jag brukar gå in på (dock inte varje dag) är följande:

melinaem.blogspot.com -dålig update på sistone
aldrigmeracykel.blogspot.com -söt tjej
kimlundin.blogg.se -en liten favoritblogg, helt klart
mallae.blogg.se -gammal kk
tavlingsryttaren.blogg.se -är ju hästlover så då finner man intresse i sånt här

Dom nya bloggarna jag försöker bli intresserad av:

Pernilla Wahlgrens -är väldigt intresserad av hennes och "bästisen" charlotte nilssons relationer med ex.män
Magdalena Graafs -vill ta reda på om hon och M.Hedman är ihop igen
Henrik Johnssons -insideinformation om malin b
mammabecka.se -en 17-åring med tre ungar!!!!

Nu verkar det ju plötsligt som att alla bloggar jag läser (förrutom typ tre) handlar väldigt mycket om barn men inte för att jag vill ha barn just nu, kom ihåg det, för det vore som att hamna i helvetet. Se det som att jag antingen läser för att jag jobbar med barn och behöver ha lite koll på vad som händer eller så läser jag bara för att efteråt kunna känna mig lite extra glad för att jag inte har några barn.

Vill verkligen uppmärksamma er alla om min nyaste favoritblogg, är helt besatt:

sofieburman.blogg.se

Helt sjukt underbart att läsa om den här typen av människa. Mår alltid bra efteråt och vill tacka gudarna för att jag inte är hon och tvärtom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback