Saker jag gillar:

Få lön
Vara arbetslös
Spara pengar
Köpa saker
Bada
Gå ner i vikt
Äta onyttiga saker

Saker jag gjorde igår:

Solade med Rizz
Läste tidningar med Rizz
Körde runt i bil
Gick i täby c
Sov
Gick nästan i möbelaffär för att välja ut allt jag ska köpa när jag är rik. Orkade tyvärr aldrig åka dit.
Kollade om vattnet i skavlöten var varmt nog för att bada
Åt kebabrulle
Tittade på film och åt popcorn med ostdipp. Cattap hade även med sig kladdkaka hon bakat. Min avlägsna släkting Matilda bor här några dagar och vi kom väl ungefär fram till att det är synd om henne för varje gång CP kommer över för att se film blir det en krigsfilm, förra gången var det Stalingrad 4 timmar lång och nu Plutonen. För övrigt rätt soft film.

Mitt liv är i uppror idag. Är väldigt förvirrad, vet inte ens vad jag gillar att syssla med liksom eller vilket ställe på denna jord jag helst skulle vilja vara på. Vilka människor passar man att umgås med liksom?!? Vet i allafall att jag saknar Malin s otroligt mycket idag, så mycket att jag nästan vill flytta till oslo för hennes skull. Om vi var ett par skulle vi ha jättekul :D:D

Är ensam hemma hela helgen, en tanke som har slagit mig är att jag skulle spara pengar på att stanna inne HEEEELA helgen. Blir nästan lite glad men ändå lite nere när jag inser att det är superduper okul att mögla


Vill göra:

Träffa Mallan
Åka till Åland
Rida
Gå till banken och flytta pengar till mitt sparkonto som då växer ytterligare och jag blir glad :D


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback