verkligheten är bara en tillflykt för dom som inte kan hantera droger!!

När man jobbar heltid hinner man ju verkligen NADA! All ledig tid går åt till att se efter/oroa sig över Crilleboy som är ensam hemma och att läsa det Adrian skriver i bloggen. Gillar att han kallar sin "jolle" efter mig. MS Lotten liksom, det klingar fint i öronen. Funderar på en egen partybåt...

Saker som hänt i skolan idag:

*En kille råkade göra ett hål i en annans skrivbok och fick som tack sitt huvud dunkat i golvet ca 5 gånger. Killen som var ansvarig fick gå till rektorn, polisen hölls utanför pga. den skyldiges ålder (8 år).
*En tjej grät hysteriskt och hulkade fram att någon kk nämnt sin farfar och hon då börjat tänka på att hon bara har träffat sin mormor (resterande dog innan hon föddes). Hon grät i en timme.
*Min favorit snubbe skrev en underbar berättelse idag, det tog en timma eftersom han inte kan stava/läsa men till slut hade han lyckats skriva av en del ord ur en bok om olika länder. Tycker han jobbade utmärkt med att välja ut ord:

USA, ångbåt på Missisipi
Slämkryparen, taggdjävulen, panda och kattbjörn är kompisar.

Ska tilläggas att jag skrev dit är kompisar, berättelsen blev så mycket mer innehållsrik.
 
Jag funderar på att duscha, det var ju en evighet sen sist. Doftar störtgott i armhålorna ska ni veta!!
Imorgon, onsdagen den 4/3, ska enligt mitt årsastro bli den hetaste dagen på hela året. Måste ladda upp mentalt redan nu!!!! Om det nu mot alla förmodan skulle bli en asahet dag så kommer ju dagen efter slå det gånger tusen eftersom jag kommer bli tvungen att tillaga patanegro tills det står ut genom öronen på pooor little Lo.

Eat shit and die


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback