Hoppsan sa!

Suck pust stön vilken het dag detta har varit. Det började med lite nakendans i omklädningsrummet av några tvåor (killar).  Sen har allt bara varit brutalt hett, nästan så att man hade behövt dubbeldos av deo! Mitt astro stämmer verkligen alltid :) Inte så konstigt med tanke på att det oftast bara står: Det går bra nu på tvillingarna.
Tyvärr missade jag konserten som var i Tibble idag, det krockade nämligen med Lotten-kvällen som anordnades av mina vänner här hos kära Crille Rådman vars pappa är i skåne för att försvara vårt land. Innerst inne gillar jag verkligen konserter men det går emot lite av mina principer:
Jag går liksom inte på tillställningar som inte har mig själv i huvudrollen!

En lite rolig grej som precis hände var att vi läste lite citat ur min citat-bok och Rizzie tyckte allt var klockrent (självklart!). Vi kände för att driva lite med henne och hennes intellekt, som förövrigt är bra men inte just i denna sekund. Adrian läser då ett citat han komponerat själv:
- En man (har glömt resten)
Sarah och jag sitter bredvid är eld och lågor över detta fantastiska citat och meningen är nu att Rizz ska utbrista: Den är klockren! Tyvärr ser hon bara allmänt förvirrad ut och fattar nada. Men jajaja det var kul när det hände i allafall!!

Njuter just nu av att Lilla Li ligger över mig och kliar mig på ett romantiskt och tillfredställande sätt. Ska mata Adrian med geléhjärtan också för han har faktiskt namnsdag!
Förövrigt är jag svinigt trött på alla as som klankar ner på mig jämnt och ständigt, har blivit lite så den senaste veckan :( Jag pratar för mycket, min rumpa är för mjuk, jag kör dåligt, pratar sluddrigt och är allmänt ful. Jag kan iförsig ta det här på ett hyggligt sätt men när Crille sa något om mitt intellekt var måttet rågat! Det finns ingenting på denna jord som göra mig så sinnesjukt galet arg som när folk påstår att man skulle vara korkad. Att bli hånad för det här av Rizz och Crille kanske iförsig borde ha fått mig att kikna av skratt men jag brukar mest försöka vara tyst så att jag inte säger saker jag ångrar. Dom lär sig snart, det är som två lydiga hundar. Jaja som tur är så vet jag att det finns 2 personer här i världen som kan rädda mig och min självkänsla och som verkligen ser den rätta jag, hur extreeeemt underbar och fantastiskt rolig jag är. Bjärt och Dempis mina två dödsisar, jag älskar er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback