Hejsan Gott folk!

Gud jag har varit vaken sen sju vilket är lite konstigt, man mår ju inte direkt prima ballerina. Tillståndet är alltså inte på topp men man ska inte beklaga sig allt för mycket, jag har ben att gå på, ett huvud att tänka med och en tunga att hångla med! Vad mer kan man önska?

Igår var jag inte helt överraskande på tegel. Täbys alla grannkommuner hade även dom bestämt sig för att avlägga en liten visit vilket fick mig på dåligt humör. Visst jag måste väl erkänna att jag bor i dom lite mindre fina delarna av Täby men still liksom, det är på Fredriks R´s sida av kommungränsen. Kom i allafall fram till följande saker under kvällen:

Kommer aldrig skaffa gymkort på gym och sim

Måste flytta från kbyn

Ska börja träna inför nästa års vasalopp redan nu


En lite tråkig grej som hände igår var att min hångelkarma sjönk drastiskt. I Götet fick jag rätt så brutal kritik för min hångelteknik vilket så klart kändes lite tråkigt men ingenting som inte kunde åtgärdas liksom :) Men igår tog jag alltså ytterligare ett steg neråt eftersom antal hångel var: NOLL! Igår kändes det här lite jobbigt, bestämde mig för att matvägra tills jag fick hångla (såg en bild av mig själv, svältandes till döds, på aftonbladets förstasida. Hela världen ser det som en medmänsklig tvungenhet att hångla med mig men jag som hunnit bli en offentlig person och hånglets ansikte utåt tar min chans och startar en aktion på ebay och säljer mitt hånglande till högt pris och blir rik). Idag känns det dock rätt fint att hånglet uteblevs, mina läppar är inte ett dugg svullna och gamla hederliga loser är tillbaka. Gamla Lo, som är onallebjörnsgosigare än någon annan människa, hånglas inte med folk. Möjligen att jag skulle ge en vän en liten liten kram, efter att försäkrat mig om att inget tafsande kommer ske (är rädd för intimithet). Nu ska det bli fint och intressant att upptäcka vad en söndag som denna har att erbjuda mitt nygamla jag.


Ni som hånglat med mig kan ni ge mig ett betyg?? Så jag vet ungefär hur mycket jobb som måste göras om jag en dag skulle vilja kyssas med folk igen. Skriv en siffra mellan 1 till 10 som kommentar, pleeeeeease!!


Nu när jag är så himla svårhånglad och även så säker på att jag inte kommer hångla förrän juni 2010 eller nåt sånt tänkte jag starta en tävling, den som lyckas hångla (tvångel räknas ej) med mig i mer än säg 10 sek vinner 50 kg Patanegro (spanskt hästkött).För att underlätta för alla tävlande så kommer jag självklart skriva här i min kära blogg var jag kommer befinna mig (oftast tegelb).

Let the game begin :D



Ska nog läsa Kalle Anka nu. Är det bara jag eller har ni också alltid sett mig och Fabror Joakim som en och samma person??


Kommentarer
Postat av: adrian

5, det var lite kamel över det hela

2009-03-01 @ 17:07:19
Postat av: Rizz

3,5. det är äckligt

2009-03-01 @ 17:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback