Godmorgon, Adrian 09:05

Godmorgon alla schteeekers out there!

Idag Måndagen den 2 Mars startar jag, Adrian Nyberg, mitt gästbloggarmarathon i 72 timmar!

Taggad? JA

Vaknade nyss och satte på Nyhetsmorgon på TV4, som alltid.


Gästerna i programmet utgav sig för att vara snabbast i Sverige på att tvätta och torka vindrutor. Pratade hit och dit om bästa tekniken på hur man torkar rutorna, även om att det ska bli SM snart..

PÅ RIKTIGT VEM BRYR SIG? VILKET JÄVLA SKÄMT!  Dags att skaffa sig vettiga jobb?



Nu ska jag slänga i mig lite frukost!



Notera att paprikan är formade som hjärtan och juicen är upphälld i ett Coctailglas.

Vardagslyx?
Ja

eller så är det bara jävligt tragiskt. Tror mer på det sistnämda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback