hojhoj

igår var en underbar dag, hängde med bjärtifer s hela dagen. Stoltserade med min "pojkvän" i täby c, drack latte med min mamma och sen duschade bj hos mig!!! Avis Jullan??? Hehehehehe
Efter det var vi hemma hos F.Sinzenhauser på studentmottagning och drack öl :)

Idag var jag på stömsholm på tävlingar. Det haglade, blev blöt, kall, åkte hem. Och jag hade inte ens hunnit få autograf av Robin I :(
Blev dock på VÄLDIGT mycket bättre humör då Casanova sms:ade att han var i sthlm och undrade om vi skulle med på kryssning. Hur soft är han liksom??

Ska hem till Rizz och dricka rosé nu och sen ska jag kanske rulla till tegel. Sååååå enormt cooooool




Mallan är världens finaste vän:

<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Lisa

hallå där! när åker du över till Åland?

2009-06-10 @ 07:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback