hallojsan alla glada vänner!

Är jätteglad idah för jag vaknade upp och tänkte: är det någons liv som påminner om Wendy Thorssons är det ju ändå mitt?? Kanske att Mullan och Fruttans liv är lite likt Wendys men mest för att dom typ víll det men jag är ju mer horselover. fast dom klappar fjordingar på sitt land.



Åkte aldirg till åland i allafall för jag ska göra det imorrn! istället var jag på en galen utflykt med min cykel, drog till systemet i Arninge, är typ 1 mil så jag fick värsta motionen. På vägen hem ville jag dö och tänkte ta en genväg vilket ledde till att jag tappade bort mig på en häststig (såklart). Efter 30 minuter ville jag ge upp och sätta mig ner och dricka upp rósévinet jag köpt men då kom jag fram till en motorväg och skett i trafikregler och cyklade på den hem.
Sitter här nu och pimplar rosévin med min evigt trogna vän Sarah och livet är fint och vi ska snart till tegel och imorrn ska jag som sagt till mitt älskade land!! Saknar min mamma och pappa! Mitt liv är så tråkigt utan pappa!!!

Lyssnar på världens kanske bästaste band:





Saknar er (så här innan fhs)




hehehehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback