Tillåt mig att garva!!!!

Min dag igår var helvild. Skämtar ej. Det började med att Crille försökte tvinga upp mig plus övriga deltagare på Crilles "fest" klockan 7 på morgonen. Vägrade men gick därifrån rätt tidigt ändå och drog hem och la mig för att sova. Plötsligt börjar hela familjen städa vinden och trott eller ej så var det typ bland det roligaste jag har gjort på länge. Garvade verkligen så mycket att jag fick ont i magen, det var nästan i topp med Crilles och min "fight" i rulltrappan i Ropstens tbana. Hehehehehe. I allafall så fann jag följande:

*En hårklämma med massor av rosa hår på. Köpte den i London, var jättelycklig men lyckan försvann i samma stund som Julia G bestämmer sig för att prova den och samtidigt göra sönder den. Suck. Det var på busshållplatsen i Erikslund. Känns som igår, ett djupt blödande sår
*
En jättesnygg bikini som jag sydde för att kunna uppträda till survivor (Destinys child)

*Ett närvarokort med helt underbara namn, Mallan och jag som haft lite skoj hehehe. Kan vara ett litet internt skämt mellan mig och Mallan men jag fnittrar i allafall som bara den


* En vännerbok där jag fyllt i att jag vill bli ridlärare och att jag hatar Josefine och potatisbullar och beundrar Gunnel min ridlärare. Tror att Jobe hamnade på hatlistan för att hon dels var dotter till min drömkvinna Gun L B och sen även för att hon på ett mycket ironiskt och spydigt sätt sa till mig: Snygg tröja!
Malin har fyllt i att hennes favorit låt är Halfway around the world med A-teens. Vad hon gillar bäst är Lina Lk och Paula och hennes högsta önskan är att bli bästis med Lina och få Paulas förtroende. Vad Mallan helst vill bli är Paulas vän :D. Min pappa har också fyllt i, eller jag har gjort det åt honom. Vem visste att hans största intressen förrutom båtar och skjidor är mamma och skilda världar?
Morsan har jag nog också bara tagit lite som jag själv vill för hennes favoritfilm är tydligen Lejonkungen, hennes favoritdjur är hund och koltrast (!) och hon vill helst av allt träffa Stefan Edberg. Spännande mix.
Här nedan kan man se vad Cissi Spong fyllt i:

Hoppas verkligen att Ta kosten smakar bra till middag och att Gulenetider drar på turné igen. På en annan sida fann jag även att Spongan helst vill träffa Gäsle och ville bli djurskötare. Hur går det med dom framtidsplanerna Zi?? Hon bytte även favoritfilm till på Bettet. Kul att någon uppskattar informationsfilmer om hur man ryktar en häst och så :)

* Hittade även ett brev till min hund

Mamma vill rama in det här för vi garvar järnet bara av att kolla på det. Sååå himla sött att Spongans och min hund var så bra polers och att dom brevväxlade.

Ni vet längst bak i skolböcker, där satt man ju och skrev en massa skit till varandra. Har hittat en massa fina konversationer mestadels mellan mig och Mallan och Spoonibaloooni. Som den här:
Jag: Det är party hemma hos mig efter skolan. Vi har pizza hemma.
Mallan: Är du Lorre??
Jag: Nej men vi har pizza
Mallan: Vem är du?
Jag: Lisa Karlsson, 23 år gammal, tuttmodell. Bor i höghus i Rinkeby, har precis fött en dotter, Ali 1 år. Hennes storasyster Mohammed är blond och blåögd. Vi har för tillfället pizza hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback