hojhoj

Gud alltså jag är verkligen enormt jättejätte deppo för idag ska jag åka hem och det suger!!! Det enda som på något sätt skulle kunna vara lite fint med att komma hem till tråklandet sweden är att det antagligen är varmare där än här. Känns nästan som ett litet mirakel att jag fortfarande lever efter både en flygkrasch i floden och 20 minus grader! Men är man en viking så är man. Farmor påstår ju dock att vi härstammar från Frankrike, ligger absolut ingen sanning i det men att det finns en oäkting i släkten, det är sant det!!!
Min jakt på maffian går fortfarande inte så bra tyvärr. Spenderade några timmar i dom italienska kvarteren igår igen men det mest intressanta jag fann var en del fina tavlor på Beatles och en del på Tony Corleone. Vill ta med mig dom hem!!
Nej nu ska jag nog helt enkelt trösta mig med en bagel och starbuckskaffe och sen börjar min jakt på en gudfadern-tshirt som jag vägrar att åka hem utan! Mitt liv finns inte mer om jag hittar den....

Cattap, om du läser detta: Grattis i efterskott, hoppas du hade en fin födelsedag med mycket sprit. Call me imorrn, är så deprimerad att jag kommer behöva ett riktigt dirty call från ditt jobb för att ens orka öppna ögonen!!


Btw så fick jag en fortune cookies igår, ni vet sånt där som man ser i teve, med en lapp innuti där man får ett viktigt livsråd. På min lapp stod det i allafall: if you think you can, you can! Det var väl ingen nyhet direkt men ändå lite fint så där på en heeeeelt vanlig lördag.


Min nya älskade Yankees-jacka:




<3<3<3<3<3<3<3

Kärlek till er alla / er lovely vän Lo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback