ojojoj

please alltså läs den här artikeln, den är helgalen: http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article4263105.ab

Ska berätta om den gången jag nästan blev kidnappad och våldtagen. Det var igår morse när jag var på väg hem. Jag går ytterst oskyldigt längs vägen, en bil svänger in precis framför mig stannar en bit bort och sen märker jag att en man går bakom mig och försöker tilltala mig. Jag stannar ju såklart och då undrar han, en man i 40 års åldern, om jag har en storasyster som heter Helena vilket jag inte har och han börjar en lång utläggning om att han bodde här i kbyn förr i tiden och blablabla. Jag är jättelik Helena i allafall och han verkar vägra inse fakta = att jag inte har nån syrra överhuvudtaget. Tillslut så bestämmer jag mig för att gå och han säger då med lite sorg och längtan i rösten: du är lika vacker som min gamla flickvän Helena i allafall. 
Kul att någon uppskattar en i ett väldigt bakfullt tillstånd men liksom hallå jag är ju inte jättesugen på en man som är typ 30 år äldre och om jag var det skulle jag väl ta reda på Peter E´s nummer eftersom jag hört att han befann sig på Såstaholm i Täby Kbyn i helgen?? 

Jag och idolen Peter E innan han började skicka snuskiga sms till Malins mobil.


Kommentarer
Postat av: Nat B

My god! Peter E! Love him!

Söt du var på den tiden Lo, synd att det bara går utför nu på ålderns höst

2009-02-01 @ 15:28:12
Postat av: Anonym

Det ser liksom ut som att dina byxor är uppknäppta, är dom det?

2009-02-05 @ 17:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback