när man ändå har eld i järnet

tänkte jag passa på och påminna er alla som ska få välja en kroppsdel att det är först till kvarn som gäller. Hitills är det bara CP (cattap) som har varit i farten. Hon valde först och då väljer man det som är störst så tyvärr vänner, brösten är redan tagna! Hon hade tänkt att ha dom som två handdukshängare i sitt kommande hem. Annars tycker jag att dom skulle funka att impregnera och sedan ha i välkommstbål när man har fest. Lite läckert!
Mina tips till er väljare:
Mitt hår - kan tvinnas till grytlappar eller i bästa fall till ett par ulltrosor.
Fötter - kan användas att lägga i fina skor
Vader - kan användas i ridstövlar men även som brännbollsraket
Lår - Det här är fiffigt för dom kan man skiva upp och få flera små tallrikar som man kan ha vid finbesök. Lo måste ju också få vara med på ett håll när det vankas fest :)
Underarm, hand - Kan formas lite olika beroende på fingerställningen och så, en kratta, en stekspade, något att tillfredställa sig med, klia sig på ryggen med eller bara ha som prydnad hemma på bordet i en kruka. Kul med annorlunda konstverk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback