lagom uttråkad

är jag just nu. Men man har ju fått en del erbjudanden om kvällen, hehehehe, kanske inte helt överraskande :) Måste nog tyvärr, hur mycket det än smärtar inombords tacka nej till Crilles erbjudande. Just nu är jag ju den bra vännen i våran relation efter hans kraftiga attack mot mig igår plus den inställda brunchen som han skulle bjuda mig på idag. Det är förövrigt ett av mina absoluta favorit sms som jag fått av Crille (näst efter det som han skickade i åttan) så här fint är det i allafall:
Sluta larva dig! Limon hämtar dig kl 11 för brunch! sätt på dig en klänning!

Han vet verkligen hur man ska hantera slynor som försöker vara bitchiga.

Ps. Har skaffat en ny favvolåt: Sum 41 - with me. Ds. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback