hemsk dag

Idag har jag varit med om något så pinsamt att jag egentligen inte borde skriva om det men mitt nyårslöfte är att vara ärligare och dessutom ser jag en början till en spännande följetong: Lo tar körkort.
I vilket fall så skrev jag teorin idag för andra gången (redan det är ju pinigt värre) Vet inte om det är mig, provet eller mitt ointresse för trafikregler som det är fel på men jag fick i allafall ännu sämre poäng den här gången. Är jag ensam om att gå bakåt i utvecklingen? Mina bröst är ömma.
Ville först svälta mig till döds, lägga mig ner och grina eller helt enkelt bara bosätta mig i en koja ute i skogen där ingen skulle hitta mig men sen mindes jag min ålder, som trott eller ej är ganska så hög, och kom fram till att jag är för gammal för att gråta över att jag inte vann klubbmästerskapen i dressyr utan istället fick titta på medans Jullan tog emot förstapriset. Dags att rycka upp sig, det är ju 2009 och jag är Lo så vad kan inte gå rätt detta år??

Imorrn ska jag i allafall köra upp så jag och farsan ska ut och träna lite basgrunder för dom har vi helt glömt att ta med i våran utbildning. Gick ju några gånger i körskola men var tvungen att sluta eftersom min teacher och jag inte kom överrens. Han klagade hela tiden och tyckte att det var ett under att jag inte hade varit inblandad i en allvarlig olycka. Föredrar verkligen att köra med min pappa, då lyder bara en regel: väck mig om det kommer en polis! Sen får man ju köra hur fort man vill då :) Det är inte det att jag inte kan kontrollera bilen, är en väldigt bra förare, men mitt intresse för vägskyltar och andra förbipassande saker är lika med noll. Och i vilket fall så vet jag ju knappt hur enkelriktad-skylten ser ut.
Så mina chanser till att klara morgondagens uppkörning beror helt enkelt på:
*Hur väl mitt charmerande sätt lyckas charmera uppkörningspersonen
*Vem jag får som uppkörningsperson.
Hoppas på en äldre man, har alltid jobbat bäst med dom, en äldre kvinna kan också funka. Tänker mig nu Lisa som jobbade i cafeterian på ridskolan vars enda intresse bestod av att mata mig med mellanmål och dagdrömma om att adoptera mig. En sån kvinna får gärna köra upp med mig! En yngre person med vagina är absolut inte uppskattad eftersom dom är svårast att förföra. Yngre killar är annars bra för då kan man köra en del gamla goda isbrytare typ som:
Hånglar du mycket på helgerna eller? 
Vilka tevekanaler har du hemma då?

Ja nu kan jag ju tänka mig att ni känner er rätt duktiga om man jämför med mig :)

Btw var jag och jobbade igår, det var ju ett tag sen jag såg alla kidsen så det blev lite galet. Hade glömt hur snabba och listiga ungar är, hann knappt reagera innan Henrik hade lagt sin hand på mitt ena bröst (två gånger!!!!) och hunnit med att ta på min rumpa ca 3 gånger. Efter bröstincidenten sprang han runt väldigt länge och skrek:
-Jag tog henne på bröstet!!!!!!!!!!!!!
Ingen annan vågade, det var väl kanske tur i oturen. Spelade även sällskapsspel i typ 2 timmar, var lagom motiverad tills min stora kärlek klev in och ville joina. Jiippie!! Han är verkligen så cute att jag dör, tyvärr bara nio år men bra på att spela Uno. Dessvärre är han även lite tråkig, väldigt timid, svär inte och brukar inte ens köra långtradaren bakom skolan. Risken finns att jag tröttnar fort.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback