hallojsan

verkar som att jag är dålig på att uppdatera :) Är tyvärr inte för att det har hänt så sjukt mycket spännande grejer utan mest för att jag är lat. Häromdagen joinade jag Charles och Adrians vita månad. Vi gick på bio, det kändes galet eftersom att det var trettondagsafton = lördag i mina ögon. C som har en liten släng av dyslexi (allmänt känt tillstånd) fick bion att heta något helt oförståeligt men det visade sig vara Body of lies med Leo dee <3
Efter att ha fått en romantisk överraskning (en påse bilar) av Lonely boy Adrian, min nya högt älskade vän, tagit några klunkar av min smygdrink gömd i en kaffemugg och även en del klunkar av mitt medhavda vin i en läskburk kände jag att det här var ett fint alternativ till ett tråkigt föris. Försökte desperat få nykteristerna onyktra och följa med till tegel, erbjöd att bjuda på öl och lite hångel (ja jag var desperat, på alla plan!). Tyvärr nappade ingen så jag fick gå själv, som vanligt, och även hänga otroligt mycket med mig själv tills tidigt på morronen då jag äntligen kom hem. Då drog en (lesbisk) väninna med mig för att dricka varm choklad. Inne på Willys där vi skulle köpa sprutgrädde spelade mitt dirty mind mig ett spratt igen och jag tänkte att alla trodde att vi var två lesbian hoes som skulle göra något väldigt sexuellt med grädden. PLÖTSLIGT!!!! mitt i mina fantasier dök vår alldeles egna statsminister upp med 3 livvakter och en unge. Fredrik blev inte bara glad över att se mig utan även lugn inombords, sveriges framtid är säkrad, med mig som representant för dagens ungdom ser det ljust ut! Började fundera över vilket möte jag helst skulle skåda, ett mellan Freddie och Göran Persson eller mellan F och Rolf Göran Bengtsson?! Enlit min lesbiska polare skulle RGB inte bli igenkänd vilket är sant. Bra jobbat med OS-silvret ändå snuttegullet!!
 
Så här ser han ut utan hjälm, sexig <3


Till sist något sjukt som hänt mig, förrutom att jag drabbats av dysse, så sover jag sjukt länge. Väcktes tidigare idag vid 10-tiden av en vän. Helt sjukt! Ännu sjukare är ju att man aldrig erkänner att man sover. När hon frågade om jag sov vill jag minnas att jag sa ett bestämt nej fast jag egentligen visst sov. Pinsamt att bli påkommen i sömnen eller vill man bara skona den som ringer och väcks??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback