cissi spong

Kan tänka mig hur arg, besviken och ledsen du känner dig över att inte bli utvald men hela sanningen är ännu inte sagd och eftersom mitt nyårslöfte är att tala mer sanning så kan jag berätta att du från början valdes som nummer 3 på listan vilket är en ära i allafall i mina ögon. Jag kom sen genast att tänka på att du inte har råd att resa utomlands just nu och då blev det väldigt praktiskt att ta bort dig och istället ta med Cattap.

Beviset där man tydligt kan se ett Sp som i spongan som sedan är överstruket:






Nu tycker jag helt enkelt att Spoon ska vara lycklig över att komma 3:a på listan. Tror till och med att listan måste göras om för att rättfärdiga det här lilla "misstaget". Tyvärr måste vi plocka bort någon men det återkommer jag med sen!
Satt och tittade på lite gamla bilder och fann den här cutiepajiga bilden som bevisar hur länge me and Zizou har känt varandra (Jag till vänster och Cissi till höger väldigt upptagen av en kaka)



Hej sötis!



BFF




Kommentarer
Postat av: Charles

vem är den fula i mitten?

2009-01-09 @ 00:10:16
Postat av: StefanWeei

Hej! Kolla gärna in mitt senaste inlägg om "modebloggar" och Wikipedia och dela din åsikt! :)

Postat av: ci

tycker ändå det e konstigt att cassa e bjuden men inte jag.men jag gillar min clownmössa jag hade!

ok. jag ska ha ett litet möte med mig själv där jag ska överväga om vi kan bli vänner igen.

2009-01-09 @ 01:08:56
Postat av: axel

var har ni köpt era skor?

2009-01-09 @ 18:56:31
Postat av: ARGA LÄSARE

varför uppdaterar du inte !?!?!?!?!? vad tror du nu en dyselektiker och en hemförlovad militär ska göra om dagarna nu då? va!?! va?!?!

2009-01-12 @ 23:30:15
Postat av: Anonym

Är bilden från Grällsta ridcenter?

2009-01-25 @ 22:00:46
Postat av: lo

det vågar man ju nästan påstå att den är :)

2009-01-25 @ 22:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback