2009

Efter att ha lidit världens lidande när jag insåg att mitt nyårsfirande hängde på en väääääldigt löstråd mitt i hemskaste febern 40,5 grad (Crilleboy har dock festat med 50,5) blev jag plötsligt och oförklarligt frisk precis i rätta stunden. Nyår blir ju aldrig som planerat så därför planerade jag ungefär ingenting. Hade heller inga höga förväntningar då blir man oftast besviken. Förra året var ett bra nyår, Jag, Mullan, Mallan, Jullan och Spongan plus min brorsa och några polare åt middag @ Los. Minns inte mycket, drack vin, spelade frågesport, låtsades att vi hade varsin pojkvän och drömde oss bort.. mmmmm mysigt!!
Sedan åkte vi vidare på en fest, jag var tydligen iförd Sarre päls (kom som en chock i efterhand) och i pälsen drack jag även lite vodka och snackade med ryssar. Glömde bort att det var nyår men en gång under kvällen gick jag ut på en balkong där alla såg glada ut så hoppet finns att jag upplevde det magiska tolvslaget. Efter det här fann jag Spongan i en säng och spyrejset startade, spydde lite i ett rum, i ett trapphus, utanför porten och sedan blev det en kort paus för att bli knuffad rätt in i en rosenbuske av ingen mindre än Ci. Vrickade foten, grät och ville hem, vi ringde Spongans pappa och grät men vi kunde inte säga var vi var, tog t-banan, jag spydde mer och ännu lite till hela vägen hem. Men igår då var vi verkligen som dom mogna, självständiga, sexiga medelålderskvinnor som vi egentligen är och spydde ingenting, i allafall inte vad jag fått rapporterat.
Frågan jag nu ställer er är om ni tror att Melina "Mullan" EM kan ha en liten liten spya gömd någonstans under en madrass, i en jackficka, damsko??
Om du tror att hon har det så skriva JA med stora feta bokstäver.
Ja men åter till kvällen, jag var rätt seg, låg fortfarande i soffan klockan 18 men sen till slut kom vi iväg, med skjutshenke och sen så kom vi in till stan och allt blev lite upp och ner men sen till slut så ringde vi in nya året med lite skumpa. Sedan så shotade jag en del vodka, jobbade hårt för en spya men min mogenhet sa stopp. Trist kan tyckas men även skönt för medlevande. Nu till det viktiga!!! Vi skulle åka från stan hem till mig i Täby och Henke vägrade skjutsa en för mycket, det var redan glasklart, kommer på en strålande idé, vi lindade in John i en matta och jag frågade Henke om jag kunde ta med en matta i bakluckan som råkade få blod på sig (Cattas mens). På det sättet kunde alla åka med :) Tyvärr kom aldrig Henke och Mattan såg ändå ut som en stor flodhäst. Men jajaj vi kom hem, med Hassan <3.

Nytt år betyder i allafall att man åtminstone måste bättra sig lite. Det blev många nyårslöften för mig:

*Sluta Röka (redan avklarat, jättestolt, tror även att NiWi också ska sluta så jag ska se om han håller sitt)
*Sluta Snusa (Gjort, redan två stjärnor till Lo ::D:D:D:D)
*Göra någonting vettigt av mitt liv
*Börja träna
*Festa oftare och intensivare (snart är man ju för gammal för att vara vaken efter 20.30)
*Skaffa lite nya vänner (inte facebook vänner utan riktiga, softa ska dom vara annars kan det va!!!)

Det här med rökningen och snuset och det, det är en väldigt bra idé för att känna att man klarar att hålla sina löften, man börjar den 31a december och sen så tycker ju alla att man är skitbra som klarat sitt nyårslöfte redan 1:a Januari :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback