Hola! Cómo estás?

Gud gud gud jag är så fucking jättedeppo. Vet inte om det beror på en kommande mörk och helvetisk lång depression eller om det bara beror på att jag såg världens sorgligaste film idag, i taket lyser stjärnorna. Har läst boken för länge sen och minns att jag grinade sjukt mycket så jag hade verkligen förberett mig mentalt men det gick utför rätt fort och när jag väl börjar grina då gör jag det ordentligt. Ingen idé att halvgöra grejer :) Efter bion åkte jag hem och grät lite till när jag berättade för morsan om filmen. Sjukligt bra film i allafall!
Resten av dagen har jag kört bil, ringt CP och beklagat mig över att jag har ungefär noll vänner (insåg detta efter att t.om. Charles Rådman dissade mig). Erkände dock efter en stund att jag har en del vänner men dom flesta är ju otillgängliga, dom jag kände för allra mest var för dagen onåliga: Spongan (jobbade), Mallan (bortrest) och Sara Sandahl (väldigt bortrest). Vid det här laget var läget så katastrofalt fittigt och ensamt att jag funderade på att råka krascha in i något väldigt hårt så att jag typ dog men plötligt blev allt mycket bättre när Sarah B klev in i min bil och livade upp mig lite. Gillar också att hon är lite rädd för mig eftersom hon tycker att det är otäkt att jag spelar lite korkad och virrig men har stenkoll underneath liksom. Hehehe kul att skrämma folk :D I vilket fall så blev allt ännu bättre när jag snackade med min underbart bästaste brorsa om råd hur man rycker upp sig när allt är väldigt väldigt svart. Vi har ju båda två för många år sedan kommit fram till att det skonsammaste alternativet måste undvikas eller ja det är väl helt enkelt lite förbjudet att ta livet av sig eftersom det även är mycket själviskt. 
Är väldigt orolig över mitt nya jag som bara vill köra bil och inte ens har velat ha en öl på flera dagar. Ville inte ens gå till tegel igår så istället körde jag dit Bjärt och co. Det var i försig rätt asigt att vara nykter chaufför, kommer aldrig mer ske! Tror att mitt tillstånd kan bero på avsaknaden av alkohol?! 
Hade i allafall världens roligaste bilkväll med Crille, Sarah och Linnea som förföljde mig hela vägen till vtuna i linneas bil så att alla typ blev rädda, fast inte vi (röda jackorna). Sen drog vi vidare och jävlades med folk, förföljde ensamma stackare och försökte köra över folk på tc-parkeringen tills vi såg att poliserna stod och tittade, då var det roliga över.

Ikväll har jag hunnit med att svänga förbi och kjama Sabo, som lever, och hänga med Sarah och Crille och totalt överraska Johan Ruben Hedman, som förövrigt är helt fucking jävla totalt underbar och sen planera helgen som kommer, där jag vägrar att vara kvar i mitt tråkiga tillstånd. Har även hunnit med en sväng förbi hos farmor (och farfar). Tänkte mest säga hej men hade förträngt hur underbart bra farmor är på att prata. Hon är förövrigt en milf, farsans polare hängde alltid med honom hem för att spana in hans morsa.

Nej det här var ju svintråkigt kan jag tänka mig att ni tänker så det är kanske bäst att jag sover nu. Ska förövrigt jobba imorrn vilket blir fint men om jag hade stanna hemma hade jag använt mig av denna ursäkt:
"Min morfar dog (igen). Han var som en son för mig" 

Just det, måste tipsa er alla om Melina EMs blogg
melinaem.blogspot.com
hon har bla. publicerat en intervju med mig och är även en av anledningarna till att jag fick körkort, hon peppade mig till max med låten When you believe. Från början är det Mariah Carey och Whitney Houston men nu var det Fruttan och Mullans röster som sjöng vackert till mig. Älskar er tjejer!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

lo. kar försökt få tag på deg.

DU SVARAR JU INTEEE???!!?!?!?!

är hemma. call me.

2009-02-06 @ 14:40:05
Postat av: Anonym

ps. det är fruttan som talar

2009-02-06 @ 14:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback