tjenixen

Det känns så himla galet att jag plötsligt är så busy att jag inte ens har tid att vara inne på internet. Att jobba heltid med barn är ingen dans på rosor liksom :) Den här veckan har jag gjort en massa pyssliga saker, ca 15 stycken vänskapsarmband, 20 pärlplattor, massor av alla hjärtansdagskort som aldrig kommer användas och en massa andra saker. Alla min barnsliga drömmar går i uppfyllelse, utom den att skaffa en vandrande pinne...
Har även varit i badhuset, det var fint, bara jag och 5 kids och inga regler gällde hade jag bestämt!
Tror att det var en lycklig dag för dom flesta men den hade kanske kunnat bli bättre. Mattias hade ganska höga förhoppningar på mig tror jag.
- Tänk om någon kille börjar flirta med dig. Bjuder dig på romantisk restaurang. Hur gör vi då? Ska vi följa med eller, undrade han väldigt hoppfullt?
Tyvärr blev det ingen dejt men vad gör det om hundra år när allting kommer kring?
Var förresten sjukt med feta ungar i speedos som hoppade på mystiskt sätt från trampolinerna. Tror att det var tyskar, har sett en liknande varelse förrut = en kille som var sommargäst på åland, tysk, i speedos och dålig på att dyka. Han liksom typ hoppade som vanligt för att sen böja överkroppen rakt ner som en fällkniv typ. Vi satt som förlamade på bryggan och bara glodde dag ut och dag in. Inte konstigt att dom kommer på så galna idéer som att rösta på Hitler och gasa ihjäl en stor del av befolkningen.

Btw vet jag inte om jag redan berättat för dom flesta att jag varit hemma hos en vän, Adrian, som bor i en helt egen villa med havsutsikt. Helt sjukt med vuxenpoäng på honom!!!
Har förövrigt även börjat se en comeback för DJbabyLo, tror att jag är lagom mogen för att börja dricka, besöka täbys diverse uteställen och även ta mig en och en annan öl lagom randomly i min säng. (GE MIG NUUUU!!!)
Hade även ett fint snack med Rizz som hängde med en polare just vid tillfället. Jag bad henne att fråga om polaren visste vem jag var och Linnea svarade då bara:
-vem vet inte det?
Sånt där låter så himla fint i mina öron hehehehehe.

En lite läskig grej som hänt:
Jag pratar med Crille i tele och säger:
-Jag ska bara byta tröja så kommer jag sen.
-Älskar svettlukt, säger Charles.
-Tack, säger jag och får plötsligt svårt att avgöra om jag verkligen luktar svett eller om det är min deo-lukt?!
Morsan avgör att det är grov svettstank. Fatta att jag luktar så mkt svett att jag förväxlar doften med min deo, Date Fanny, inköpt i sjätte klass!!! Mallan har ju alltid klagat på min svettdoft men jag har alltid bara trott att hon är avundsjuk, inte minst på min deo...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback