Det är Lördag

och jag har väntat på den här dagen så länge jag kan minnas. Livet handlar ju trots allt om att ha så roligt som möjligt så jag tänkte passa på. Har bjudit hem en del vänner, ska sedan besöka tegel och det som är underbarast av allt och som gör mig ENORMT lycklig är att Spongan ska med!!! <3 <3 Älskar henne! Saknar även en annan vän, Mallan, drömde om henne i natt. Det är ju liksom underbart att lära känna en massa nya vänner men sen när det kommer till kritan, typ när man är jätteledsen, så är det alltid samma gamla personer man vill prata med.

Igår var jag i allafall på nån slags välgörenhetsrunda, morsan hade inbillat sig att jag var deprimerad, så först var me, mother och min brorsa på restaurang och sen så skulle vi på bio meeeeeeeen på spåret var precis på väg att börja så vi tittade istället på det vilket var bra för mitt allmäna kunnande. ser framemot nästa fredag för då är filip och fredrik med.

Nu ska jag iväg och meata min kära vän Fruttan, ska nog ägga lite hus.
Måste även göra fler vänskapsarmband, har köpt hem tråd, för jag och en av kidsen har en tävling om vem som gör flest. Han har redan gjort typ 100 så jag måste jobba rätt hårt.

Kommentarer
Postat av: MALIN

VAD DROMDE DU? SES SNART

2009-02-09 @ 10:31:25
Postat av: BORÅS-STEKARNA

En uppdatering om lördagens tillställning skulle sitta på sin plats!

Tack på förhand, Borås-Stekarna.



2009-02-09 @ 12:40:22
Postat av: Anonym

Ehh uppdatering från er fest, tack! ;)

2009-02-10 @ 20:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback