guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhuuuuuuuuuuuud

Varför ska man ha så här tråkigt? Det är liksom lördag, jag är ung och jag känner att man måste passa på att ha kul och göra sånt som man gör när man är ung för snart kommer massa lördagar när man är gammal istället. Då får man ha tråkigt! Förstår inte hur det kan gå så här fort utför! Skyller detta på mina vänner. Inte ens Dennis S vill gå till tegel ikväll suck suck suck. Är helt fucking jättenykter, lite sjuk men ändå friskare och ska tillbringa min lördagsnatt med att spela the sims. Sarahs the sims.
SAKNAR DIG SÅ SJUKT MYCKET SARAHB!! OCH RIZZ MED SÅKLART!!! KOM HEM NUUUUUU FÖR JAG DÖÖÖÖR OCH AVLIDER AV TRÅKIGHET. RÄDDA MIG!




Jaja har i allafall kommit fram till att om alla andra nu vill vara tråkiga och sitta hemma, sova eller typ mysa med såna man är lite kär i så får dom gärna göra det men jag ska nog börja ha kul igen. Fungerar ju faktiskt lika bra ensam som i grupp så jag ska nog börja vara bara jag.
Fördelar med att vara bara jag:
Teleräkningen blir mindre och min röst slits mindre eftersom jag kan "tanke-prata" med mig själv.
Jag får mer plats i taxi, buss, tåg mm.
Behöver inte se efter någon, inte ens säga hej då
Får mer uppmärksamhet eftersom ingen vän kan sno den.

Finns ju vissa nackdelar också men gillar att tänka positivt. Men snart kommer Mallan hem och då blir det funnybunny superduperskoj!!!


Kommentarer
Postat av: daniel och morris

Horde precis en lat som fick mig att tanka pa dej, cascada med everytime we touch. och igar akte jag forbi systembolaget och kom att tanka pa dej, sotis!

2009-12-16 @ 07:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback