14:e december

är en rätt speciel dag eftersom jag känner 3 stycken som fyller år. Kommer alltid ihåg det också vilket är lite galet. år efter år liksom! Ska hem till min kusse som fyller 18, funderar på att vara snygg och inte lukta svett. Margela och Lill-Kalle är dom två andra som fyller år för dom som är intresserade av att gratta dom.
Gick förövrigt upp en halvtimme tidigare än nödvändigt idag bara för att skicka ett sms. Är snäll tycker jag och ändå har jag inte ätit pepparkakor så om jag börjar med det så kommer jag ju bli superduper snäll!
Men nu ska jag nog duscha. Har fått en blåtira också, det är farligt att jobba på skola.

Spännande fakta:

Har börjat äta frukost igen (mådde nämligen så illa förrut att jag inte kunde äta något innan kl 12). Kunde t.om göra iordning en macka själv utan att vilja spy. Är glad för min mage gillar frukost :)
Bakade en cheesecake med pepparkaksbotten igår. Mycket avancerat=vuxenpoäng. Inget är ätet av den, tjuvsmakade inget, slickade inte skålen=ännu mer vuxenpoäng.
Vill inte ha vuxenpoäng.

Många varma kramar från eran alldeles underbara Losifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback