Hallojsan


Snart ska jag dra till london vilket känns fint även om sthlm är en fin stad den med. Tyvärr missar jag sthlm horsegame där en av våra softa Fbo-grannar ska tävla. Dom är fina! Vi kom väldigt fint överrens, ingen var ju liksom den som är den. En dag sa en av dom att: ni är ju fann helt sjuka i huvudet varpå vi också kom fram till att det fanns en anledning till att dom satt och hängde i vårt camp med oss (dom var också sjuka i huvudet). Men jag gillade att vi satt där i skuggan och blev bleka och drickte bira samtidigt som vi fick rapporter från tävlingarna som dock var otroligt ointressanta.
När jag hör Rap das armas känner jag ett litet sting av smärta/saknad men ändå glädje och för mitt inre ser jag dom här killarna galoppera runt som galningar på stranden en stekande het sommardag...

Gänget

 

Men i allafall vill jag bara meddela att jag ska på EM!! I hästhoppning såklart :) Det rids ju nämligen i windsor så det kunde ju vara kul tänkte jag även fast jag inte gillar hästar. kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback