Utkast: I'm in ...

I'm in Norway! Och Jag längtar redan hem lite granna men sån är jag. Kommer antagligen bli fast i sthlm resten av livet. Idag hade kunnat vara en helt vanlig onsdag. Lite arbetslöshet hemma i byn eller möjligen lite trevligt arbete på världens bästa arbetsplats med dom grymmaste kidsen ever, som jag förövrigt saknar så att det gör ont. Det är ju liksom mina elever nu.... Men åter till onsdagen, några biror, lite tegel och förhoppningar om hångel med the owner. Herregud vad outhärdligt det är att tänka så! Men jag ska snart hem, om 2 veckor mer exakt. Då blir det tegel som bara den.

Här är några bilder på saker jag saknar:



mina soon to be nya skor. Helt bananas vad jag älskar dom <3 ska tilläggas att det är en hälsorisk att gå i dom.

min nya klänning till jul. Ska fira ensam, får nog använda den på juldan också.



mina skor från zara som jag tydligen misshandlat. Som alla ser är dom helt fucked up och dom är endast använda 2 kvällar. Tror inte dom tål tegelbruket och stallmiljö. Saknar dom i vilket fall





Den här synen mötte mig när jag kom hit. Det var vackert. Obs mannen på bilden bara råkade komma med. Nu på kvällen har jag först provat kläder inför morgondagen och riktigt sexat loss. Höhö! Sedan stickade jag på en halsduk som jag började med för några år sen. Jag kände mig som en tant och passade även på att berätta lite sexuella storys om allt möjligt för baby girls.

En fin grej som hände mellan mig och Frankie:

Lo: alltså om vi hånglar varje dag på jobbet i ett år, är jag den du hånglat mest med då?

Francesca: Oj! Ska vi vara här i ett helt år?!

Det roliga i storyn är alltså det att fruttan inte reagerar på vårt dagliga tjejhångel utan över det hela året i Drammen.

i

materiella saker som hade varit bra att ha:

golfklubbor, memory, monopol, pokermarker, pingisbord, badkar, piano plus pianist, cykel, symaskin, en bok fylld med korsord.



Mvh kjam baby Lo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback