one week

shit pommes frites, känner mig nästan lite stolt. höhö..... Mitt chef är svinjobbig men det finns en del fina människor på jobbet, ska lägga upp bilder. Igår jobbade jag övertid och hade en romantisk dejt med en kille från lagret. Det var helt ofrivilligt från min sida men man vill ju inte vara elak. Idag väntade han i en halvtimme för att sedan skjutsa hem mig. Han bor typ inte ens i närheten och jag vet ej vad han heter. En kille är dock het, från england. Ska ta en bild imorrn. Kjam och godnatt. Dom andra tråkiga tjejerna sover redan medans jag gör stan så här på en onsdag. Saknar inte ens tegelbruket, börjar acceptera att livet nu mera är här i den här ooootroligt händelsefulla staden. ska till oslo på fredag sen ska jag hem nästa helg och efter det ska jag på oslo horse show. mohahaha vilken nörd man kan vara. Igår ville jag säga upp mig men tänkte sen på alla kläder/skor mm som jag ska shoppa och ryckte upp mig. STOLT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback