jag vill nästan dö!!!

Imorse när jag vaknade mådde jag så extremt sjukt dåligt att jag ville dö på en gång!!! Sist jag mådde så här dåligt var den 1 Januari. Fast då mådde jag en miljon gånger värre. Minns den dagen med fasa. Var tvungen att ligga blixtstilla i sängen i 2 dagar för vid rörelse blev mitt dåliga mående om möjligt ännu värre. I vilket fall lyckades jag runt den 3:e Januari ta mig upp för att äta lite. Jag dör inombords när jag tänker på det. Imorse blev jag i allafall lite uppiggad av att notera att Malin låg och sov som en boll vid mina fötter. Då hade jag funderat några gånger under natten varför sängen var så kort så att man inte kunde sträcka ut sig helt. Fnissar vid synen. Antagligen har vi efter pyttipannan och råa fiskpinnar lagt oss i sängen, efterfesta lite coolt hehehehehe och sen bara somnat.
Sen spydde jag en miljon gånger och sen åkte jag hem och åt massor av mandariner, badade jääääääääääääääääättelänge och satte på mig mina nya rosa byxor, världens gosigaste tröja och mina älskade bratz-tofflor. Snart ska jag och min pappa titta på Chelsea-Liverpool. Jag vet mitt liv är sjukt spännande! Önskar att alla söndagar var så här fina förrutom illamåendet. Ska även kila ner till Ica och köpa Playa Del Sol.

Säga vad man vill om mig, men skratta det kan jag i allafall!!!

Kan även berätta att jag gav mig på att läsa Kenzas blogg. Insåg genast att det inte var något för mig när hon hade lagt upp en bild på typ en turist, henne själv och en tjejkompis. Och så stod det typ: Han ser så himla nöjd ut att jag fnissar så fort jag kollar på bilden. Möck vilken låg humor. PALLA!!! Den dagen jag fnissar för en sån tråkig sak vill jag dö!
Kan hända att jag missbrukar ordet dö och meningar där jag beskriver att jag nästan dog, dog eller ville dö. Är man punkare så är man.

Saker jag tycker är nördigt:
*Ecco, hatar den butiken. Den suger hästkuk!!!!!! Sjukt borring. Besök affären för tråkighet.

Kommer inte på något mer, är rätt vänligt inställd till det mesta :D

Kom att tänka på en rolig grej som hände för många år sedan när jag skulle på en hästtävling i Södertälje. När vi åker där inne i centrum typ så pekar jag plötsligt på en människa och säger:
-Titta en invandrare!
Det var bara en sån där underbart rolig sak som man säger utan att tänka. Älskar sånt! Sen finns det också såna grejer man säger utan att tänka som är extremt jävla korkade och som man får lida för resten av livet. Men det drabbar väl ingen fattig direkt!

Har glömt min jacka hos Malin, orkar inte lyfta telefonluren men om du ser det här älskling så ta med den hem till din pappa. Känner mig trygg då om pappa är där i närheten av den....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback